دستگاه سرور

آگهی مناقصه عمومی تأمین دستگاه سرور

به اطلاع می رساند شرکت فناوری سایپا ارتباط (فسا) در نظر دارد نسبت به خرید تجهیزات به شرح جدول ذیل از طریق مناقصه عمومی با پایین ترین قیمت پیشنهادی و بهترین شرایط فنی اقدام نماید.

دستگاه سرور

گارانتی ۳ ساله بی قید و شرط و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله، نصب لیبل گارانتی بر روی تجهیزات تحویل در رک پس از تست عملیاتی کلیه تجهیزات نو و اورجینال باشد. پیشنهاد دهندگان میبایست دارای گواهی نامه نصب و پشتیبانی افتا باشند. متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲٫۱۲٫۰۲ و جهت تحویل پاکات پیشنهادی حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲٫۱۲٫۰۹ با در دست داشتن معرفی نامه کتبی در ساعات اداری به آدرس : تهران، بلوار میرداماد خیابان شمس تبریزی ،شمالی کوچه نیکنام پلاک ۱۰ مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۵-۲۶۴۲۴۰۰۱ داخلی ۳۱۵ تماس حاصل فرمایند.

مطالب مرتبط

fasa logo 3 - Footer Dark 02 - 6

فسا با انجام پروژه های متعدد و ارائه راه حل های مورد اعتماد در حوزه های صنعتی، بیمه ای، خدمات ارزش افزوده، حمل و نقل هوشمند و مراکز داده، امنیت و تجهیز ساختمان ها تبدیل به یکی از فعالترین شرکت های مطرح در فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح مطلوب فناوری و تکنولوژی روز شده است.

 



اطلاعات تماس



 آدرس: تهران – بلوار میرداماد – خیابان کازرون – خیابان نیکنام – پلاک ۱۰


 ایمیل: info@fasatech.com

 تلفن: 5 -26424001-021



خدمات

• تولید و توسعه نرم‌افزار(IS)

• شبکه و زیرساخت(IT)

• برنامه‌ریزی منابع انسانی(EPR)

• امنیت اطلاعات و ارتباطات

• تامین تجهیزات و سخت‌افزار

• تامین منابع انسانی متخصص



لینک‌های مرتبط

car - Footer Dark 02 - 8
bike - Footer Dark 02 - 9