آینده درخشان اپلیکیشن موبایل

اهمیت اپلیکیشن موبایل

امروزه استفاده از اپلیکیشن موبایل بسیار معمول است. آینده اپلیکیشن های موبایل بدون استفاده از دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و ابزارهای پوشیدنی قابل درک نیست. از زمانی که توسعه دستگاه های هوشمند آغاز شد، ایجاد اپلیکیشن ها رو به افزایش بوده است.

همچنین باید در نظر داشته باشیم که بیش از نیمی از ترافیک وب در جهان از طریق تلفن های همراه انجام می شود، بنابراین می توان به اهمیت این نوع دستگاه ها پی برد.

در نقطه ای که بازار است، دید ارائه شده توسط دستگاه های تلفن همراه به شرکت ها بسیار عالی است. به همین دلیل پتانسیل آنها و تمامی امکاناتی که برای بهبود فرآیندهای کسب و کار دارند مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

اکنون که هر کسی می‌تواند تلفن‌های همراه بخرد، زمانی است که می‌توان آن‌ها را در محل کار پیاده‌سازی کرد تا کارهای روزمره و بهره‌وری را تسهیل کند.

آینده اپلیکیشن موبایل و تحول دیجیتال

به لطف افزایش استفاده از گوشی های هوشمند، اپلیکیشن ها در اوج خود باقی می مانند، اما تا کجا می توانند پیش بروند؟ آیا در همه زمینه ها استفاده می شود؟

اگرچه نمی‌توانیم تضمین کنیم که آینده برنامه‌های موبایل چگونه خواهد بود، اما با نگاه کردن به داده‌ها و اطلاعات، می‌توانیم تأیید کنیم که این برنامه‌ها آینده بزرگی دارند. در حال حاضر بیش از 3 میلیون اپلیکیشن موبایل در گوگل پلی و حدود 2 میلیون اپلیکیشن در اپ استور وجود دارد و این اعداد همچنان در حال افزایش هستند.

آینده اپلیکیشن های موبایل با تحول دیجیتال مرتبط است. این فرآیند اجتناب ناپذیر برای هر نوع شرکتی به آن اجازه می دهد تا مزیت های رقابتی جدیدی کسب کند و با شرایط جدید بازار سازگار شود.

برای انجام کل این فرآیند تغییر و تحول، فناوری و برنامه‌ها نقش اساسی در این عصر دیجیتال جدید دارند.

فناوری های تکمیلی برای آینده برنامه ها

همانطور که قبلاً گفتیم، افزایش توسعه و استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه یک اتفاق مجزا نیست. این، همراه با انواع دیگر فناوری‌ها، آینده برنامه‌های موبایل را توسعه می‌دهد.

به همین دلیل است که صحبت در مورد آینده برنامه‌ها در مورد 5G، IoT، دستگاه‌های متصل، ادغام‌ها و ادغام فناوری‌هایی مانند واقعیت مجازی، هوش مصنوعی، NFC، بلوتوث، ابزارهای پوشیدنی، بیومتریک، تشخیص صدا و غیره نیز صحبت می‌شود.

به عنوان مثال، 5G یکی از پیشرفت‌های فناوری است که در ماه‌های اخیر بیش از همه در مورد آن شنیده شده است، و اگرچه توسعه آن کندتر از حد انتظار است. 5G دسترسی و سرعت حرکت ما را بهبود می بخشد.

جنبه دیگری که آینده برنامه های تلفن همراه را مشخص می کند، نیاز به اتصال دستگاه های مختلف در یک شرکت است. برنامه ها به عنوان واسطه عمل می کنند و امکان تبادل اطلاعات و داده ها را از هر کجا و در هر زمان فراهم می کنند. همانطور که می بینید، برنامه ها متحد بزرگی برای تحرک شرکت ها هستند.

آیا می دانستید در سال 2019، 8 میلیارد دستگاه متصل در سراسر جهان وجود داشت؟ علاوه بر این، بیشترین تعداد را می توان در دنیای شهرهای هوشمند و پس از آن صنعت و بخش سلامت یافت.

توسعه برنامه هایی که امکان ادغام و اتصال راه حل های مختلف تجاری را فراهم می کند به ما امکان می دهد بهره وری و رقابت را افزایش دهیم، هزینه ها را کاهش دهیم و فرآیندها را بهبود دهیم.

اگر هنوز فکر می کنید که برنامه ها آینده ای ندارند، با تیم ما تماس بگیرید. ما می توانیم به شما مشاوره دهیم و تمام مزایای یک اپلیکیشن موبایل در شرکت شما را به شما نشان دهیم.

لینکهای مفید:

تفاوت بین سخت افزار و نرم افزار

توسعه نرم افزار چیست؟

انواع توسعه نرم افزار

توسعه وب چیست؟

گروه خودروسازی سایپا

مطالب مرتبط

fasa logo 3 - Footer Dark 02 - 6

فسا با انجام پروژه های متعدد و ارائه راه حل های مورد اعتماد در حوزه های صنعتی، بیمه ای، خدمات ارزش افزوده، حمل و نقل هوشمند و مراکز داده، امنیت و تجهیز ساختمان ها تبدیل به یکی از فعالترین شرکت های مطرح در فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح مطلوب فناوری و تکنولوژی روز شده است.

 



اطلاعات تماس



 آدرس: تهران – بلوار میرداماد – خیابان کازرون – خیابان نیکنام – پلاک ۱۰


 ایمیل: info@fasatech.com

 تلفن: 5 -26424001-021



خدمات

• تولید و توسعه نرم‌افزار(IS)

• شبکه و زیرساخت(IT)

• برنامه‌ریزی منابع انسانی(EPR)

• امنیت اطلاعات و ارتباطات

• تامین تجهیزات و سخت‌افزار

• تامین منابع انسانی متخصص



لینک‌های مرتبط

car - Footer Dark 02 - 8
bike - Footer Dark 02 - 9