سایپا

خودروهای شاهین، کوییک و ساینا در سبد صادراتی سایپا به روسیه و بلاروس قرار دارند.

بنابر اعلام گروه خودروسازی سایپا در سامانه کدال، این شرکت قرارداد عرضه خودرو به بازار روسیه و بلاروس را منعقد کرده. براساس این قرارداد، سالانه 45 هزار دستگاه از خودروهای سایپا به بازار این دو کشور صادر خواهند شد. خودروهای شاهین، کوییک و ساینا در سبد صادراتی سایپا به روسیه و بلاروس قرار دارند.

سایپا در اطلاعیه خود این‌چنین اظهار کرده است: «برخی اقدامات ازجمله اخذ مجوزات مربوطه، اضافه‌کردن آپشن‌ها و امکانات خاص متناسب با شرایط اقلیمی و سلایق بازار روسیه، تجهیز شبکه خدمات پس از فروش، ایجاد زیرساخت‌های لازم و غیره زمان‌بر است. درصورت رفع موانع پیش رو و صادرات محصولات به کشور روسیه، مراتب در گزارش فعالیت ماهانه به اطلاع عموم خواهد رسید. ارزش این قرارداد 450 میلیون یورو خواهد بود.»

علاوه بر این خبر، خودروهای سایپا در نمایشگاه خودروی مسکو نیز به نمایش در خواهند آمد تا مشتریان تجربه نزدیک‌تری از آن‌ها داشته باشند. این نمایشگاه در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

دیجیاتو

مطالب مرتبط

fasa logo 3 - Footer Dark 02 - 6

فسا با انجام پروژه های متعدد و ارائه راه حل های مورد اعتماد در حوزه های صنعتی، بیمه ای، خدمات ارزش افزوده، حمل و نقل هوشمند و مراکز داده، امنیت و تجهیز ساختمان ها تبدیل به یکی از فعالترین شرکت های مطرح در فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح مطلوب فناوری و تکنولوژی روز شده است.

 



اطلاعات تماس



 آدرس: تهران – بلوار میرداماد – خیابان کازرون – خیابان نیکنام – پلاک ۱۰


 ایمیل: info@fasatech.com

 تلفن: 5 -26424001-021



خدمات

• تولید و توسعه نرم‌افزار(IS)

• شبکه و زیرساخت(IT)

• برنامه‌ریزی منابع انسانی(EPR)

• امنیت اطلاعات و ارتباطات

• تامین تجهیزات و سخت‌افزار

• تامین منابع انسانی متخصص



لینک‌های مرتبط

car - Footer Dark 02 - 8
bike - Footer Dark 02 - 9