هوش مصنوعی

ساتیا نادلا برنامه‌های زیادی برای بهره‌مندی از توانایی‌های هوش مصنوعی مولد دارد و می‌خواهد محصولات مایکروسافت را با این فناوری متحول کند.

«ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت، هیچ چیزی در زندگی را نمی‌تواند بدون هوش مصنوعی تصور کند؛ حتی اگر این فناوری آخرین اختراع بشر باشد.OpenAI موفق شد با ایجاد مدل‌های هوش مصنوعی مولد شگفت‌انگیز مایکروسافت را تحت تأثیر قرار دهد و مشارکت با این غول فناوری را آغاز کند. همکاری نادلا و سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI، دستاوردهای زیادی را برای ردموندی‌ها به ارمغان آورد.

ایجاد چت‌بات هوش مصنوعی Bing AI توسط مایکروسافت، یکی از نتایج بسیار خوب این همکاری است که منجر به متحول‌شدن موتور جستجوی بینگ مایکروسافت و احیای این محصول شکست‌خورده شد. درحال‌حاضر این چت‌بات جان تازه‌ای به موتور جستجوی بیگ بخشیده است و میلیون‌ها کاربر دارد. مایکروسافت به‌لطف این همکاری توانسته است مدل هوش مصنوعی دیگری با نام کوپایلت (Copilot) با قابلیت خودکارسازی برخی از بخش‌های کدنویسی را ایجاد و آن را در بسیاری از محصولات خود ادغام نماید.

درکل همکاری گسترده OpenAI و مایکروسافت و سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد دلاری مایکروسافت در این استارتاپ هوش مصنوعی، باعث شده است که AI کاملاً ذهن نادلا را به خود درگیر کند و تمرکز اصلی شرکت به‌سمت بهره‌مندی از توانایی‌های این فناوری و ابزار مرتبط با آن هدایت شود. به همین دلیل رسانه وایرد مصاحبه‌ای با نادلا با محوریت هوش مصنوعی انجام‌ داده که در آن سؤالات مرتبط با نظرات و رویکردهای موردنظر مدیرعامل مایکروسافت در مورد این فناوری، در ابعاد و زمینه‌های مختلف پرسیده شده است. 

دیجیاتو

مطالب مرتبط

fasa logo 3 - Footer Dark 02 - 1

فسا با انجام پروژه های متعدد و ارائه راه حل های مورد اعتماد در حوزه های صنعتی، بیمه ای، خدمات ارزش افزوده، حمل و نقل هوشمند و مراکز داده، امنیت و تجهیز ساختمان ها تبدیل به یکی از فعالترین شرکت های مطرح در فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح مطلوب فناوری و تکنولوژی روز شده است.

 



اطلاعات تماس



 آدرس: تهران – بلوار میرداماد – خیابان کازرون – خیابان نیکنام – پلاک ۱۰


 ایمیل: info@fasatech.com

 تلفن: 5 -26424001-021



خدمات

• تولید و توسعه نرم‌افزار(IS)

• شبکه و زیرساخت(IT)

• برنامه‌ریزی منابع انسانی(EPR)

• امنیت اطلاعات و ارتباطات

• تامین تجهیزات و سخت‌افزار

• تامین منابع انسانی متخصص



لینک‌های مرتبط
car - Footer Dark 02 - 3
bike - Footer Dark 02 - 4