پیاده سازی هوش مصنوعی در اپلیکیشن موبایل

با پیش‌بینی اینکه ارزش بازار جهانی هوش مصنوعی تا سال 2027 به 267 میلیارد دلار می‌رسد، بدون شک پیاده‌سازی هوش مصنوعی در اپلیکیشن موبایل به یک ترند برای کسب‌وکارها تبدیل شده است.

صنعت توسعه اپلیکیشن موبایل با ظهور هوش مصنوعی (AI) متحول شده است. از آنجایی که هوش مصنوعی طیف وسیعی از قابلیت‌ها را فراهم می‌کند، بنابراین می‌توان از آن برای کارآمدتر، کاربرپسندتر و ایمن‌تر کردن اپلیکیشن‌های موبایل استفاده کرد.

بنابراین اگر قصد راه‌اندازی اپلیکیشنی را دارید که می‌تواند به شما در ایجاد حضور در یک پلتفرم دیجیتال کمک کند و به شما امکان می‌دهد معیاری را در صنعت تعیین کنید، پیاده‌سازی هوش مصنوعی در برنامه‌های تلفن همراه به یک نیاز فوری تبدیل شده است.

در این پست وبلاگ، روش‌های مختلفی را که هوش مصنوعی می‌تواند در توسعه اپلیکیشن موبایل پیاده‌سازی کند، از رابط‌های کاربری خودکار گرفته تا تشخیص صدا و پردازش زبان طبیعی، بررسی خواهیم کرد.

در پایان، درک بهتری از نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد بهترین تجربه ممکن اپلیکیشن موبایل برای کاربران خود خواهید داشت.

 

چرا استفاده از هوش مصنوعی در اپلیکیشن موبایل محبوب شده است؟

اخیرا، هوش مصنوعی (AI) به طور قابل‌توجهی بر صنعت فناوری تأثیر گذاشته است و راه‌های نوآورانه‌ای برای افزایش عملکرد ارائه می‌دهد.

پیش بینی می شود تا سال 2030، بازار جهانی هوش مصنوعی به رقم حیرت انگیز 2 تریلیون دلار برسد که نشان دهنده رشد سریع آن علیرغم پذیرش نسبتاً اخیر است.

با این حال، شما مجبور نیستید اظهارات ما را باور کنید. در اینجا آمار مهم بازار هوش مصنوعی آورده شده است.

بر اساس آمارهای اخیر، بیش از 70 درصد از مصرف‌کنندگان در حال حاضر به طور منظم از برنامه‌های تلفن همراه مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود که اندازه بازار توسعه برنامه‌های موبایل مبتنی بر هوش مصنوعی تا سال 2027 به 73.27 میلیارد دلار برسد.

بر اساس گزارش نظرسنجی Allied Market Research، انتظار می‌رود اندازه بازار هوش مصنوعی از 8.56 میلیارد دلار در سال 2020 به 84.80 میلیارد دلار تا سال 2030 افزایش یابد. بازار با CAGR 26.44 درصد از سال 2021 تا 2030 رشد خواهد کرد.

با دانستن این حقایق و ارقام، مطمئناً استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای فناوری کنجکاو هستند که هوش مصنوعی را در برنامه‌های موبایل پیاده‌سازی کنند. اما سوال اصلی این است که چرا باید اپلیکیشن‌های موبایل هوش مصنوعی را در مشاغل ادغام کرد؟ چگونه این برنامه‌های یکپارچه هوش مصنوعی می‌توانند آینده کسب‌وکار شما را آماده کنند و چگونه هوش مصنوعی را در برنامه‌های تلفن همراه پیاده‌سازی کنید یا بهترین روش‌ها برای استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌های تلفن همراه؟

بیایید مستقیماً به بخش بعدی برویم تا جزئیات را کشف کنیم.

چرا در سال 2024 اکثر مشاغل به هوش مصنوعی در اپلیکیشن موبایل فکر کنند؟

بسیاری از کارآفرینان در مورد مزایای ادغام هوش مصنوعی در تجارت خود تعجب می کنند. اما نگران نباشید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. کشف کنید که چگونه پیاده سازی هوش مصنوعی می تواند به شما مزیت رقابتی بدهد.

1. فرآیند کسب و کار خودکار برای دستیابی به ROI بالا

هوش مصنوعی به خودکارسازی کارهای روزانه مانند ورود داده ها، فعالیت های مالی و … کمک می کند بیشتر، با استفاده از اتوماسیون فرآیند روباتیک. همچنین می توانید به پست ما در مورد بهترین موارد استفاده از هوش مصنوعی در صنعت خودرو مراجعه کنید

استفاده از ربات ها به عنوان دستیار دیجیتال – آنها می توانند:

جمع آوری و انتقال داده ها بین سیستم ها
فایل های مشتری را به طور موثر به روز کنید.
به سرعت سوابق کارت های خودپرداز گم شده یا جایگزین شده را به روز کنید.
استخراج اطلاعات از اسناد حقوقی با استفاده از پردازش زبان طبیعی.
اتوماسیون فرآیند رباتیک بازده سرمایه گذاری سریع و بالایی را ارائه می دهد. حتی ناسا از RPA برای خودکارسازی عملکردهایی مانند حساب ها و منابع انسانی استفاده می کند. در واقع، آنها 86 درصد از وظایف منابع انسانی را بدون دخالت انسانی به دست آورده اند. آینده حتی ربات های RPA باهوش تری را برای آنها در نظر می گیرد.

2. کیفیت خدمات خود را با تجزیه و تحلیل داده ها بهبود بخشید

هوش مصنوعی از الگوریتم هایی برای کشف الگوها در داده های گسترده استفاده می کند و کیفیت خدمات را افزایش می دهد. با برنامه های یادگیری ماشین، می توانید:

تنظیمات برگزیده کاربر را پیش بینی کنید
کشف تقلب در زمان واقعی
تجربیات شخصی ارائه دهید
افزایش ایمنی در تولید
ارائه گزارش های دقیق در امور مالی
برنامه های پیش بینی را توسعه دهید
به عنوان مثال، جنرال الکتریک از هوش مصنوعی برای صرفه جویی 80 میلیون دلاری با بهینه سازی قراردادهای تامین کننده بر اساس بینش داده ها استفاده کرد. برای پیشی گرفتن از رقبا و ارتقای کیفیت خدمات، هوش مصنوعی را در آغوش بگیرید.

3. افزایش تعامل با مشتری با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی

هوش مصنوعی ابزارهایی مانند چت بات ها و عوامل هوشمند را برای تعامل با مشتریان و کارمندان ارائه می دهد:

چت ربات ها به صورت 24 ساعته به شما کمک می کنند و به سوالات پاسخ می دهند.
سایت های داخلی به پرسش های IT و خط مشی کمک می کنند.
توصیه های محصول سفارشی باعث فروش می شود.
برنامه های مراقبت های بهداشتی برنامه های درمانی شخصی را ارائه می دهند.
Vanguard از هوش مصنوعی برای سوالات مشتریان استفاده می کند. عوامل شناختی تعامل و کیفیت خدمات را افزایش می دهند.

این مقاله ادامه دارد…

برای مشاهده مقالات مربوط به هوش مصنوعی روی لینک زیر کلیک کنید:

مقالات هوش مصنوعی

لینکهای مفید:

گروه خودروسازی سایپا

 

مطالب مرتبط

fasa logo 3 - Footer Dark 02 - 2

فسا با انجام پروژه های متعدد و ارائه راه حل های مورد اعتماد در حوزه های صنعتی، بیمه ای، خدمات ارزش افزوده، حمل و نقل هوشمند و مراکز داده، امنیت و تجهیز ساختمان ها تبدیل به یکی از فعالترین شرکت های مطرح در فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح مطلوب فناوری و تکنولوژی روز شده است.

 



اطلاعات تماس



 آدرس: تهران – بلوار میرداماد – خیابان کازرون – خیابان نیکنام – پلاک ۱۰


 ایمیل: info@fasatech.com

 تلفن: 5 -26424001-021



خدمات

• تولید و توسعه نرم‌افزار(IS)

• شبکه و زیرساخت(IT)

• برنامه‌ریزی منابع انسانی(EPR)

• امنیت اطلاعات و ارتباطات

• تامین تجهیزات و سخت‌افزار

• تامین منابع انسانی متخصص



لینک‌های مرتبط

car - Footer Dark 02 - 4
bike - Footer Dark 02 - 5