چه مواردی در پشتیبانی تحت پوشش قرار می گیرد؟

به طور خلاصه ، ما مسئول ویژگی هایی هستیم که در این زمینه تبلیغ می شوند. بنابراین موارد زیر را انجام خواهیم داد: – در صورت وجود اشکالات را برطرف کنید (اشکال به این معنی است که هر ویژگی آنطور که باید کار نمی کند) – اگر سوالی دارید ما به آن پاسخ خواهیم داد

بعد از انقضا پشتیبانی من چه اتفاقی می افتد؟

پس از پایان دوره 6 ماهه می توانید پشتیبانی طولانی مدت را خریداری کنید. در ابتدا می توانید پشتیبانی گسترده ای را نیز خریداری کنید. من در این صورت شما در کل یک ساله پشتیبانی می کنید.

آیا قالب پشتیبانی می شود؟

بله ، ساسلند با پشتیبانی 6 ماهه استاندارد ThemeForest ارائه می شود. ما پشتیبانی را از طریق تم “بخش” نظرات و همچنین سیستم پشتیبانی بلیط خود انجام می دهیم.

قیمت قالب یکبار مصرف است یا تکراری (ماهانه / سالانه)؟

پرداخت یک بار انجام می شود. بعد از اینکه هزینه یک بار تم را پرداخت کردید ، هرگز بابت آن هزینه ای دریافت نخواهید کرد. اما بعد از انقضا پشتیبانی شما بعد از 6 ماه می توانید پشتیبانی گسترده ای را خریداری کنید.

آیا مورد من ضمانتی دارد؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

fasa logo 3 - Footer Dark 02 - 1

فسا با انجام پروژه های متعدد و ارائه راه حل های مورد اعتماد در حوزه های صنعتی، بیمه ای، خدمات ارزش افزوده، حمل و نقل هوشمند و مراکز داده، امنیت و تجهیز ساختمان ها تبدیل به یکی از فعالترین شرکت های مطرح در فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح مطلوب فناوری و تکنولوژی روز شده است.

 



اطلاعات تماس



 آدرس: تهران – بلوار میرداماد – خیابان کازرون – خیابان نیکنام – پلاک ۱۰


 ایمیل: info@fasatech.com

 تلفن: 5 -26424001-021



خدمات

• تولید و توسعه نرم‌افزار(IS)

• شبکه و زیرساخت(IT)

• برنامه‌ریزی منابع انسانی(EPR)

• امنیت اطلاعات و ارتباطات

• تامین تجهیزات و سخت‌افزار

• تامین منابع انسانی متخصص



لینک‌های مرتبط

car - Footer Dark 02 - 3
bike - Footer Dark 02 - 4